معرفی غذاهای خوشمزه

  • ۰
  • ۰

 

پس از فیلتر شدن سوپرمارکت ها و کلیک بر روی سوپرمارکت مورد نظرتان وارد مرحله نحوه خرید از اسنپ فود می شوید. در این مرحله همان طور که در عکس مشاهده می کنید باز هم از طریق کادر سمت راست و نوار سرچ بالا می توانید کالایی که می خواهید خریداری کنید را با فیلتر کردن زودتر پیدا کنید. در اخر با کلیک بر روی به علاوه مواد غذایی مورد نیازتان به سبد خرید اضافه می شود و با کلیک بر روی برسی نهایی وارد صفحه ای برای پرداخت مبلغ توسط درگاه های اسنپ فود می شوید.

تخفیف اسنپ فود

 

آموزش نصب اسنپ فود در تلفن های همراه

اگر می خواهید از ارسال قهوه داغ یا یک صبحانه مفصل به محل کارتان لذت ببرید و در اون حال دسترسی به لپ تاپ ندارید هیچ نگرانی نداشته باشید چون اسنپ فود با ساخت اپلیکیشن خود همواره برای رفاه و راحتی عزیزان خود تلاش های بسیاری کرده است. شما با دانلود اپلیکیشن اسنپ فود راحتی را بیشتر از آن چیزی که هست تجربه خواهید کرد.

برای آموزش نصب اسنپ فود و نحوه خرید از اسنپ فود در تلفن همراه های خود و داشتن خیالی آسوده باید وارد سایت اسنپ فود شوید. با کمی گشت و گذار در قسمت ها پایین سایت گزینه ای همانند عکس پایین برای شما گذاشته شده است. همانطور که در عکس مشاهده می کنید هم با وارد کردن شماره موبایلتان می توانید اپلیکیشن اسنپ فود را در گوشی های خود داشته باشید هم با کلیک بر روی یکی از گزینه ها مانند گوگل پلی که روش اول را برای راحتی بیشتر به شما توصیه می کنیم.

کدتخفیف اسنپ فود

 

چرا باید اپلیکیشن اسنپ فود را نصب کنیم؟( ویژگی های اپلیکیشن اسنپ فود)

در در بخش به بررسی ویژگی های آپ اسنپ فود می پردازیم:

  • قابلیت نمایش نزدیک ترین رستوران ها، کافی شاپ ها و…
  • قابلیت امتیازدهی و بیان نظر درمورد سفارش در صفحه رستوران یا کافی شاپ
  • قابلیت پرداخت نقدی یا آنلاین
  • استفاده از کد تخفیف اسنپ فود
  • بهره مندی از کوپن تخفیف های مخصوص اپلیکیشن اسنپ فود
  • و…
 اپلیکیشن اسنپ فود

با نصب اپلیکیشن اسنپ فود همیشه با تخفیف غذا بگیرید.

از مزیت های اپلیکیشن اسنپ فود، کوپن های تخفیفی رستوران ها است که در صفحه اصلی قرار می گیرد. با وارد شدن به این آپ می توانید به راحتی غذا هایی را که رستوران برای آن ها تخفیف در نظر گرفته اند را مشاهده کنید و از بجای خرید آنها با کیفیت اصلی می توانید با تخفیف خود رستوران آن ها را خریداری کنید. از ویژگی های منحصر به فرد اسنپ فود این است که شما علاوه بر خرید غذا های تخفیف دار می توانید در نهایت از کد تخفیف اسنپ فود که در تخفیف هات موجود است نیز استفاده کنید و غذای مورد علاقه خود را ارزان تر از هر جایی سفارش دهید.

 

 

 

منبع:

https://mag.takhfifhot.com/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D9%81%D8%A7%D8%B1%D8%B4-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D8%B3%D9%86%D9%BE-%D9%81%D9%88%D8%AF

 

  • ۰۲/۱۱/۱۱
  • zibaa nadri

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی